Passa al contingut principal

Ciències socials: Cunit en xifres! Comença la fase d'investigació!

Un cop redactades les preguntes sobre la realitat cunitenca i realitzades i analitzades les enquestes, comença la segona fase del projecte, a partir de la qual investigarem sobre la demografia, economia i situació financera del municipi.

Cada parella i/o equip de treball tindrà assignats dos cartells (veure la següent graella). A partir d'aquí, haureu de crear un text d'aproximadament 150-175 paraules on es recullin les dades sol·licitades. L'avaluació dels textos es durà a terme amb aquesta rúbrica.

Els textos s'hauran de compartir en un drive amb el professor i seran entregats per a la seva correcció i validació el 14 de febrer.

Aquí teniu el model d'exposició. Aquí teniu l'enllaç a l'aplicació on treballarem els cartells: Canva.

Bona feina!




Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Ciències socials: Tema 1. El relleu i els paisatges de la terra

NOTA: Podeu descarregar el dossier de treball fent clic aquí . Comencem creant el nostre mapa turístic! On hem viatjat?: Map in seconds! Continuem amb la identificació dels principals  elements de localització geogràfica : punts cardinals, latitud, longitud i coordenades geogràfiques. http://contenidos.educarex.es  Analitzem també la distribució sobre el mapa dels  continents i oceans . http://3.bp.blogspot.com Estudiem les unitats de relleu amb la següent  fitxa de treball . Plana : àrea amb un relleu relativament pla. Altiplà : superfície relativament plana elevada sobre el terreny que l'envolta. Vall : depressió allargada de la superfície terrestre recorreguda, en general, per un corrent fluvial. Muntanya : elevació natural, acusada i abrupta del terreny. Ria:  penetració del mar al curs d'un riu. Istme : llengua de terra que uneix a través de la mar dues zones de terra més grans, com poden ser continents, una península amb un ...

Cultura i valors: pregunta entrevista migrant

Aquí teniu les preguntes realitzades amb tots els grups per tal de guiar l' entrevista amb les persones migrants preparada a classe. Recordeu, han de ser persones majors d'edat les quals hagin protagonitzat els seus moviments migratoris. Recordeu que primer de tot s'haurà d' identificar tant a la persona entrevistadora com a les persones entrevistades . L'entrevista s'haurà d'enregistrar en format àudio i serà enviada en mp3 al compte de correu ramonparaiso@iernestlluch.cat seguint el següent calendari: 3r E: 2 de març de 2020. 3r A: 3 de març de 2020. 3r D: 3 de març de 2020. 3r C: 4 de març de 2020. 3r B: 4 de març de 2020. Per fer l'entrevista podeu fer servir les següents preguntes: PAÍS DE SORTIDA Per què vas decidir marxar? Et va costar gaire? Com et va afectar? Com creus que seria la teva vida de no haver marxat? Quina era la teva situació personal/laboral abans de marxar? A què et dedicaves? Per què vas triar aquest país...