Passa al contingut principal

CCSS 3A: "Cunit en xifres", presentació i informes de treball.

A partir del projecte "Cunit en xifres" crearem una exposició que instal·larem a la Biblioteca municipal Marta Mata de Cunit. La idea és fer una cerca i anàlisi sobre les principals dades econòmiques i socials del municipi de Cunit per conèixer (i donar a conèixer) millor la nostra població.

Dividits en grups, haureu de cercar les dades sol·licitades mitjançant 4 informes i analitzar-les donant resposta a un seguit de preguntes que apareixen al final de l'informe. Tot seguit teniu el primer. Haureu de crear una còpia en Google Drive, compartir-lo amb tots els membres del grup (també amb mi -ramonparaiso@iernestlluch.cat) i entregar-ho abans del 21/01/2019.

Per respondre el bloc de dades del municipi pots accedir a la pàgina de l'IDESCAT.
Per respondre el bloc de dades pressupostàries pots accedir al Portal de la transparència.


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Ciències socials: Tema 1. El relleu i els paisatges de la terra

NOTA: Podeu descarregar el dossier de treball fent clic aquí . Comencem creant el nostre mapa turístic! On hem viatjat?: Map in seconds! Continuem amb la identificació dels principals  elements de localització geogràfica : punts cardinals, latitud, longitud i coordenades geogràfiques. http://contenidos.educarex.es  Analitzem també la distribució sobre el mapa dels  continents i oceans . http://3.bp.blogspot.com Estudiem les unitats de relleu amb la següent  fitxa de treball . Plana : àrea amb un relleu relativament pla. Altiplà : superfície relativament plana elevada sobre el terreny que l'envolta. Vall : depressió allargada de la superfície terrestre recorreguda, en general, per un corrent fluvial. Muntanya : elevació natural, acusada i abrupta del terreny. Ria:  penetració del mar al curs d'un riu. Istme : llengua de terra que uneix a través de la mar dues zones de terra més grans, com poden ser continents, una península amb un continent o dues

Cultura i valors: pregunta entrevista migrant

Aquí teniu les preguntes realitzades amb tots els grups per tal de guiar l' entrevista amb les persones migrants preparada a classe. Recordeu, han de ser persones majors d'edat les quals hagin protagonitzat els seus moviments migratoris. Recordeu que primer de tot s'haurà d' identificar tant a la persona entrevistadora com a les persones entrevistades . L'entrevista s'haurà d'enregistrar en format àudio i serà enviada en mp3 al compte de correu ramonparaiso@iernestlluch.cat seguint el següent calendari: 3r E: 2 de març de 2020. 3r A: 3 de març de 2020. 3r D: 3 de març de 2020. 3r C: 4 de març de 2020. 3r B: 4 de març de 2020. Per fer l'entrevista podeu fer servir les següents preguntes: PAÍS DE SORTIDA Per què vas decidir marxar? Et va costar gaire? Com et va afectar? Com creus que seria la teva vida de no haver marxat? Quina era la teva situació personal/laboral abans de marxar? A què et dedicaves? Per què vas triar aquest país